Marketing spersonalizowany.


Marketing bardzo spersonalizowany.

marketing-spersonalizowany

 

              Wszelkie działania marketingowe, żeby były skuteczne muszą być kierowane do bardzo konkretnych osób. W przypadku biznesów turystycznych, do osób zainteresowanych pobytem albo

choćby wizytą we wcześniej upatrzonym ośrodku.

               Współczesne działania marketingowe to również ustalanie kto konkretnie jest zainteresowany określonym ośrodkiem, czyli: czy zainteresowana jest rodzina czy turysta indywidualny, ile jest zainteresowanych przyjazdem dzieci, również płeć zainteresowanych jest bardzo istotna, również zainteresowania tych osób.

               Również współczesne technologie informatyczne umożliwiają kierowanie mailingu albo innego przekazu do konkretnych osób, wystarczy tylko zdobyć, odpowiednio konstruując formularz korespondencyjny, dane osobowe zainteresowanych turystów. Trzeba również odpowiednio skonstruować tzw. mailing, a każda z zainteresowanych osób otrzyma, pocztą elektroniczną wiadomość kierowaną konkretnie do tej osoby. Tzn. zatytułowaną słowem słowem odpowiadającym danej osobie, skierowaną do osoby o konkretnym nazwisku, z uwzględnieniem płci, wieku, miejsca zamieszkania.

Wtedy osoba zainteresowana ośrodkiem turystycznym albo wybraną krainą poczuje się lepiej niż dotychczas potraktowana przez oferujących usługę turystyczną, blisko związana z zainteresowanym miejscem swojego wypoczynku i łatwiej będzie ją ostatecznie przekonać do przyjazdu właśnie w to konkretne miejsce.