Niezwykłe miejsce – Twój ośrodek.


metoda-marketingowa

 

                                                                             Bardzo dobrą metodą marketingową jest czarowny opis swojego ośrodka.

Każdy ośrodek turystyczny, aby gość go odwiedził, musi być zaprezentowany w sposób czarowny, musi być niezwykły,

tylko to skusi poszukującego miejsca na wypoczynek do zobaczenia prezentowanego miejsca.

Słowa użyte do opisu miejsca muszą wywołać emocje. Opis musi być tzw. emocjonalny.

Poza tym gość odwiedzający ośrodek powinien dostać z tego powodu jakąś korzyść, np.: nową wiedzę o historii okolicy, korzyść polegająca na pobycie w miejscu, w którym jest mikroklimat, co korzystnie wpłynie na zdrowie.

Ten walor ośrodka też powinien być zaprezentowany w sposób czarowny, emocjonalny, w myśl zasady emocje przywiązują.

Każdy klient, jak już zdecyduje się odwiedzić ośrodek musi w nowym miejscu swojego pobytu poczuć się bezpiecznie, musi wiedzieć że może liczyć na opiekę – w szerokim tego słowa znaczeniu, i to też trzeba w sposób czarowny opisać, zapewnić bezpieczeństwo pobytu. Ważne jest również, też w szerokim tego słowa znaczeniu, opieka nie tylko nad zdrowiem gościa ośrodka ale wszelkiego rodzaju poradnictwo o nowym dla gościa ośrodka miejscu.