Jak pozyskać adres internetowy potencjalnego klienta.


 

Polacy jako naród uwielbiają prywatność.

Dlatego pozyskanie adresu elektronicznego do newslettera nie jest łatwe. Ale są na to sposoby.

Najlepszym sposobem, stosowanym przez wielu marketingowców jest prezent w postaci e-booka w zamian za zapisanie się do newslettera, czyli w zamian za adres e_mail. Książka, w przypadku biznesów turystycznych może to być opowieść o regionie albo ośrodku z mnóstwem ciekawych obrazków. W marketingu nazywa się to custom publishing, taką książkę najlepiej stworzyć z pomocą wyspecjalizowanych redaktorów.

Równie dobrym sposobem na adres internetowy użytkownika internetu i potencjalnego klienta jest obniżka cen, promocja, bony rabatowe, ale tylko dla tych, którzy zapiszą się na newsletter. Na pewno wielu potencjalnych klientów ujawni swój aktualny adres internetowy, wiedząc o tym ze jak się zdecydują na ten ośrodek to będą mieć np.: 20 % taniej.

Następnym sposobem na pozyskanie adresu internetowego potencjalnego klienta stosowanym przez dobrych marketingowców jest transmisja video z ośrodka. Można wtedy nie tylko zdobyć adres potencjalnego klienta ale również zaprezentować ośrodek oraz miejsce przyszłego ewentualnego wypoczynku. Okazji do transmisji jest zawsze dużo a współczesne zdobycze informatyczne umożliwiają coraz tańsze i bez problemowe transmisje video z promowanego ośrodka.

Następnym, dobrym sposobem na zdobycie adresu e_mail są proste, darmowe kursy stosowania sprzętu turystycznego, np.: kurs stosowania sprzętu do Norcic Walking ( kijki ) a nawet kurs jeżdżenia rowerem górskim. Niektóre sprzęty turystyczne, aby dawały zadowolenie ich użytkownikom należy właściwie użytkować, porady właściciela biznesu w tym zakresie mogą być dodatkową zachętą do przyjazdu właśnie do tego miejsca.

Metod na zdobycie adresu e_mail potencjalnego klienta jest wiele, adres potencjalnego klienta to dla marketingowców bardzo wiele bo to prawie decyzja zakupowa, potencjalny klient na 50 % zdecyduje się na ten, na tak promowany ośrodek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *